Skip Navigation?
 

Genel Bilgiler

AIG Sigortanın  sizlere özel hazırladığı Ev Aletleri Sigortası ile evinizdeki büyük beyaz eşyaları ve  televizyonlarınızı bozulma ve hasarlara karşı koruma altına alabilirsiniz.
 
AIG Sigorta ayrıcalığıyla son derece uygun fiyatlarla sahip olabileceğiniz sigorta  planı teklifinizi almak için teklif al butonuna basmanız yeterli. 
 
Ürünlerinizde, teminat altına alınan risklerden kaynaklanan bir arıza meydana gelmesi ve bir hasar talebinde bulunmanız halinde, sektördeki en iyi hasar hizmetlerinden birini almanızı sağlayacağız.Poliçe ile teminat altına alınan ürünlerinizi uzun yıllar sorunsuz şekilde kullanmanızı dileriz.
 
Tek adımda geniş kapsamlı Ev Aletleri Sigortası teklifinizi alın.

Teminat Şartları

  1. Teminat, ürünlerin Türkiye Cumhuriyeti’nde satın alınmış olmaları, ve ithal edilmişse üreticileri / tedarikçileri tarafından yasal bir biçimde ithal edilmiş olmaları ve en az 2 yıllık yasal üretici garantilerinin bulunmaları şartı ile geçerlidir.
  2. Teminat kapsamına giren Ürünler, işbu poliçe ilk kez düzenlendiğinde, ilk sahibi tarafından satın alındıkları tarih itibariyle 8 yıldan daha eski olmayanlardır. Arıza taleplerinizde tarafınızca cihaz yaşının belgelenmesi & ispatı talep edilecek olup, aksi durumda servis hizmeti verilmeyecektir. Cihaz yaşının belgelenememesi halinde, AIG Sigorta’nın yönlendirdiği servis tarafından tespit edilen cihazın piyasaya ilk çıkış tarihi tespit edilecek ve bu tarih dikkate alınacaktır.
  3. İşbu poliçe sadece evde kullanılması amaçlanmış Ürünleri teminat kapsamına alır.
  4. Ürünlerinizden birinin üreticisi tarafından geri çağrılması durumunda, o Ürünün olası onarım veya yenisiyle değiştirme masraflarının ödenmesinden üretici sorumlu olur.
  5. Sigorta teminatı sadece Türkiye Cumhuriyeti sınırları dâhilinde geçerlidir.
  6. Teminat kapsamına alınmış bir Ürünün arıza durumunda onarım ya da değişim kararı Sigortacı’ya aittir.
  7. Ürün, orijinal hâlinden farklılık gösterecek şekilde değiştirilemez (kesme, biçme ve şekillendirme vs.).
  8. İşbu poliçe, poliçe süresi içerisinde meydana gelen zararları teminat altına almaktadır.
  9. İşbu sigorta poliçesi ile teminat altına alınmış bir Ürünün düzenli olarak servis bakımı görmesi gerekiyorsa, bu servis bakımlarının, Ürünün üreticisi tarafından tavsiye edildiği şekilde, üreticinin Servis veya Bakım El kitabına uygun olarak yapılmış olması ve bu durumun servis faturalarının ve bakıma ilişkin evrakların kopyalarının ibraz edilmesi suretiyle kanıtlanması işbu poliçenin şartlarından birini teşkil eder.
  10. İşbu poliçe kapsamında teminat altına alınmış olan Ürünlerin her birinden evinizde birden fazla varsa, sadece bir tanesi sigorta teminatı içinde olacaktır, şöyle ki; poliçe süresince evinizde birden fazla sayıda bulunan ürün grubuna ait cihazlardan hangisi arızalanmış ise poliçe süresi boyunca o cihaz sigortalı kalacaktır ve diğerleri sigorta teminatı içinde yer alamayacaktır.
  11. Sigorta teminatının Başlangıç Tarihi’nden önce arızalı veya bozulmuş olan Ürünlerin ya da aksamın veya parçalarının onarımı veya yenileriyle değiştirilmesi talepleri işbu poliçe kapsamında değildir.
  12. Sözleşmenin ilk kurulduğu anda tanzim edilmiş olan poliçenin başlangıç tarihinden itibaren ilk 30 gün içerisinde meydana gelebilecek hasarlar muaf olup, teminat kapsamında değildir. Poliçe süresi ilk poliçe üzerinde yazılı bulunan başlangıç tarihi itibarı ile başlayacak olup, teminat bu tarihten itibaren 30 gün sonra hüküm ifade edecektir. Başlangıç tarihinden itibaren birbirini takip eden aralıksız yıllar boyunca, poliçede fesih ve cayma hakkının kullanılmamış olması koşuluyla sağlanan teminatlar, primler ödendiği sürece geçerliliğini muhafaza etmeye devam eder. 
  13. İşbu poliçede belirtilmiş olan Ürünler, yine bu poliçede belirtilmiş olan sigorta süresi boyunca arızalara karşı teminat altına alınır ve bu poliçe, poliçe üzerinde yazılı olan sigorta süresinin sona ermesinden sonra da yıllık ve otomatik olarak yenilenir; ancak yenileme tarihi itibariyle sigorta şirketi poliçe primlerinde değişiklik yapma hakkına sahiptir . Primde değişiklik olması halinde, yenileme sonu tarihi itibarı ile sigortacı tarafından sigortalıya bildirimde bulunulması gerekmektedir. İşbu bildirim tarihinden itibaren sigorta ettiren 1 ay içinde sözleşmeyi fesih etme hakkına sahiptir (Türk Ticaret Kanunu – 1414.madde gereğince).
  14. Teminat ürün başına 2.500 TL olmak üzere, yıllık toplam azami 5.000 TL ile sınırlıdır. Beher hasarda cihaz başına  uygulanacak muafiyet tutarı   50 TL.

    Yukarıda yer alan tanımlamalar özet niteliğinde olup ürün ile ilgili tüm bilgiler poliçede yer almaktadır.

Hasar Anında

AIG Sigorta A.Ş. , sektördeki en iyi hasar servisini sizlere sunabilmek amacı ile hizmet vermeye özen göstermektedir. Şirketimiz, konusunda uzman hasar personeli ile ürününüz de meydana gelebilecek arızalara karşı, soruna etkili ve hızlı müdahalesi ile zararınızın en aza indirilmesi için gerekli tedbirlerin alınması, yardımın en kısa sürede ihtiyacınız doğrultusunda sizlere ulaştırılması ve taleplerinizin hızlı ve adil bir şekilde sonuçlandırılması anlayışı ile hareket etmektedir.

Buna ek olarak, Hasar Servisinin tüm arıza & hasar tipleri ile ilgili engin bir deneyim ve bilgi birikimine sahip olması, yoğun teknik bilgi gerektiren konu ve sorunlarınıza, yüksek etkinlikte Hasar Yönetimi sergilemesine olanak sağlar.

  • Ürününüzde teminat kapsamına giren arızayı tespit ettikten sonra en geç 5 iş günü içerisinde şirketimiz Müşteri Hizmetleri Merkezini 444 1 244 numaralı telefondan arayınız. Telefonda size onarım sürecine ilişkin talimatlar verilecektir. Şirketimizin onayı alınmaksızın yapılan onarımlar teminat kapsamında değerlendirilemez.
  • Üretici tavsiyelerine uygun şekilde Ürünün kurulumu, montajı, kullanımı ve bakımı ile ilgili işlemler olarak yapılmış olmalıdır.
  • Hasar ihbarını aşağıdaki bilgilerle birlikte vermenizi rica ederiz:
    - Poliçenizin önyüzünde yazılı olan poliçe numarası
    - Ürününüzün tipi, markası, yaşı ve modeli

- Üreticelerin verdikleri garanti bittikten sonra sanki programlanmış gibi ürün 3. seneden sonra arıza çıkartıyor.

- Tek bir numarayla servis hizmeti evinizde! (Beyaz eşylarınız farklı markalar olsa bile sadece tek bir telefon numarasını arayıp hizmet talebinde bulunmanız yeterli)

- Servis dolandırıcılığına son!(Servis görevlileri arıza tespiti yaparken, arızalı olmayan bir parça değiştirebiliyorlar ya da sizden fahiş ücret isteyebiliyorlar.)

-  8 yaşına kadar olan beyaz eşyalarınız için bir nevi  garanti uzatma programıdır.

-  1 yıl boyunca geçerli bir teminattır.

-  21” ve üzeri TV’ler için arıza tespiti yerinde yapılır. 21” altındaki TV’ler için ise müşterinin ürünü kendi kargoya verir.(Kargo ücretleri müşteriye aittir.)

-  Onarım halinde 40TL muafiyet bedeli uygulaması vardır. Onarılamama durumunda 40 TL muafiyet bedeli kesilip, ödeme yapılır.

- İlk 15 gün içindeki hasarlar teminat dışıdır.

- 2 senelik üretici garantisinin bitmiş olması gerekiyor.

- Ürün alış tarihinin 8 yılı aşmamış olması gerekiyor.

- Ürünün 2  senelik garanti koşullarıyla satın alınmış olması gerekiyor.

- Ürünlerin her birinden birden fazla varsa, sadece bir tanesi sigorta  teminatı içindedir. (Örneğin; 3 tane TV varsa sadece 1 tanesi)

- Ürünün onarımı ekonomik değilse, müştetiye ödeme yapılır.

- Teminat ürün başına 2.500 TL olmak üzere, toplamda 5.000 TL ile sınırlıdır.